Porrashissien asiakastuki. Olemme täällä, kun tarvitset meitä.
Vastaamme kysymyksiisi mielellämme olipa asiasi kuinka pieni tai suuri tahansa.
Oletpa juuri ostanut porrashissin, tavannut asiantuntijamme kartoituskäynnillä tai vasta aloittanut tietojen etsimisen porrashisseistä, me olemme apunasi. Haluamme tarjota sinulle tietoa, esitellä erilaisia ratkaisuja ja varmistaa, että pääset jälleen käyttämään vapaasti koko kotiasi ilman, että portaat olisivat esteenä. Autamme sinua säilyttämään riippumattomuutesi ja palauttamaan tunteen kotisi hallinnasta.
Ensimmäinen yhteydenotto
Heti ensimmäisestä puhelinsoitosta alkaen haluamme auttaa sinua löytämään tarpeitasi vastaavan ja mahdollisimman mukavan porrashissin. Tarjoamme aina räätälöityä, henkilökohtaista palvelua. Ensiyhteydenotollasi jälleenmyyjämme Algol Trehab asiakaspalvelijat kyselevät tarpeistasi ja kartoittavat tilannettasi. Tavoitteemme on löytää ratkaisu, jonka avulla voit tuntea olosi turvalliseksi kotonasi. Algol Trehab ystävälliset asiakaspalvelijat kuuntelevat ja vastaavat kysymyksiisi. He myös auttavat varaamaan ajan kotikartoitukseen Algol Trehab porrashissien asiantuntijalle. Ainoastaan näkemällä tarpeesi ja kotisi portaat he voivat varmistaa, että tarjoamme parhaan mahdollisen ratkaisun juuri sinun tilanteeseesi.
Ostettuasi porrashissin
Vielä porrashissin ostettuasikin olemme apunasi. Jos sinulla on kysyttävää tai olet epävarma jostain, soita jälleenmyyjällemme ja autamme mielellämme.
Jos epätodennäköinen tapahtuu ja jotain menee vikaan porrashississäsi, 2 vuoden kattava takuu sisältää huoltopalvelun kaikkialla Suomessa. Voit milloin tahansa soittaa Algol Trehab huoltopalvelunumeroon, jos tarvitset apua.
Jos portaat vievät kaiken energiasi, soita nyt jälleenmyyjällemme Algol Trehab ja laitetaan pallo vierimään. Pian portaat eivät enää haittaa menoasi kiitos Stannahin porrashissin!